14 Aralık 2016 Çarşamba

Haftasonu iyi maclar var.

süper ligHaftasonu Süper Ligde 4 büyüklerin maçlarını bekliyoruz. Liderlik koltuğunda Başakşehir bulunuyor. Ayrıca Beşiktaş ile aynı puana sahipler. Galatasaray 3.sırada ve Fenerbahçe 4.sırada bulunuyor. Trabzonspor ise üst üste 2 maç kazanarak toparlandı. Puan cetvelinde ise 10.sırada bulunuyor. 15. Hafta maçlarından sonra puan sıralamalarında köklü değişimler olabilir. 


Lider Trabzonspor'u Ağırlıyor. 
Medipol Başakşehir bu hafta da zorlu bir maça çıkacak. Trabzonspor geçen hafta da kazandı. Üst üste iyi sonuçlar alırken kötü futbol oynamaya devam ediyor. Başakşehir ise geçen haftada berabere kaldı. Gençlerbirliği karşısında çok fazla etkili olamadılar. Ersun Hoca ve Abdullah Hoca için önemli bir maç. İki takımında şiddetle puana ihtiyacı var. Başakşehir Liderlik sevdasında, Trabzon ise tırmanışı sürdürüp lige asılma niyetinde. İyi bir maç olacağını düşünüyorum. Kadroları tam olarak görmememize rağmen ben ciddi bir beraberlik maçı olacağını düşünüyorum. İki takımın da şu an ihtiyacı olan mağlup olmamak. Maç 17 Aralık cumartesi saat 16:00 da Başakşehir sahasında oynanacak. 

süper ligBeşiktaş ise Kasımpaşa da.. 
Kartal Bursaspor karşısında kazanmayı başardı. Kasımpaşa ise Rize deplasmanında galibiyete uzanmayı başardı. İki takımda da çok iyi bir oyun sistemi var. Ancak Kemal hoca Kasımpaşa takımında henüz istediği frekansa gelemedi. Şenol hocanın kaybetmemesi gereken bir maç. Ben Beşiktaş' ın maçı kazanacağını ve de maçta gollerin olacağını düşünüyorum. Kasımpaşa 17 Aralık cumartesi saat 19:00 da Kartalı ağırlayacak. 

Avrupa Fatihi Osmanlı Cimbomu konuk edecek. 
Osmanlıspor UEFA başarısından sonra çok dikkat çeken bir takım haline geldi. Akhisar deplasmanında da kazanmayı başardılar. Yani hızları kesilmedi. Galatasaray ise Gaziantepspor karşısında kendine geldi. Riekerink hala takımın taktik anlayışında karar kılamadı. Bana göre maçın sonucunu kestirmek oldukça zor. İki takımın da ne yapacağı belli olmaz. Riskli maç olarak görüyorum. Sadece gol yönünden kısır bir maç bekliyorum. 18 Aralık Pazar saat 19:00 da Cimbom Ankara da olacak. 

Fenerbahçe Gençler karşısında yara sarma peşinde. 
Sarı Lacivertliler geçen haftaki Antalya mağlubiyetinden sonra oldukça sıkıntı yaşadılar. Ancak şimdi karşılarında zayıf bir Gençlerbirliği olacak. İbrahim Üzülmez gitti ve yerine Ümit Özat geldi. Ümit hoca ile mağlubiyet almadılar. Ancak Fenerbahçe bu maça çok hazır gelecek. Advocaat bana göre bu maçta tüm yıldızlarını sahaya sürerek tam güç ileri diyecek. Ben bol gollü bir Fenerbahçe galibiyeti bekliyorum. Kadıköydeki maç 19 Aralık pazartesi saat 20:00 da başlayacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder