16 Aralık 2016 Cuma

Lider Fırtınaya Karşı..

Lider Medipol Başakşehir Beşiktaş ile ayını puana gelmek zorunda kaldı. 32 puan ile Beşiktaşla aynı koltuğu paylaşıyorlar. Liderlik savaşında Fenerbahçe gerilerde kaldı. Tabi ki sezonun daha yarısı dahi olmadı. Her an tabloda her şey değişebilir. Başakşehir ve Beşiktaş 14 haftanın sonunda namağlup kalmayı başardılar. Bu hafta ikisinden biri bu ünvanını kaybedebilir. Başakşehir için 14 hafta lider kalabilmek son derece önemli. Ve de gayet iyi bir başarıdır. 

Başakşehir v TrabzonsporFırtına için çok önemli.. 
Trabzonspor Ersun Hoca ile beraber yeni bir çizgi oluşturmaya çalışıyor. Sancılı bir dönem olduğunu söylemeliyim. Bu sancılı dönemde zaten yeterince fatura ödediler. İki haftadır kazanıyorlar. Oynadıkları oyun hala tat vermiyor. Ben bu kadar negatif veriye rağmen Trabzonspor için bu maçın çok önemli olduğunu düşünüyorum. Karadeniz ekibi tırmanışa devam ediyor. Bana göre Ersun Hoca Başakşehir maçına fazlasıyla hazır. 

Başakşehir zirvenin adı.. 
Abdullah hoca büyük bir başarıya imza attı. Bu kadar uzun süre liderlik koltuğunda oturmak Başakşehir gibi kulüplere son derece fazla değer katacaktır. Ayrıca hiç mağlup olmamaları da çok iyi bir veri. Geçen hafta oynadıkları Gençlerbirliği maçı, o maçtan önceki Antalya maçı, ondan önce oynadıkları Beşiktaş maçı onların berabere kaldıkları maçlardı. Ve gerçekten de motivasyon eksikliklerinin hat safhada olduğunu düşünüyorum. Ayrıca 3 haftadır kazanamıyorlar. Oyun anlamında da git gide daha fazla hata yaptıklarını düşünüyorum. 

Maç için şu şekilde bir yorum yapacağım. Ben Trabzonspor' un İstanbul da bu maçta mağlup olmayacağını düşünüyorum. Başakşehir son haftalarda büyük sıkıntı çekiyor. Taktik anlayışın sahada uygulanamadığını düşünüyorum. Abdullah Hocanın kupada da mağlup olmadığını iki maçı da kazandığını biliyorum. Ben bu şartlara rağmen iki takımın oyun yapısında ciddi çakışmalar görüyorum. Ersun hocanın Başakşehir maçında tüm gücüyle hücum düşüneceğini tahmin ediyorum. Sizlere şu kadarını söylemeliyim. Trabzonspor kazanır demem biraz riskli. Sadece Trabzonspor' un bu maçı kaybedeceğini düşünmüyorum. Maçın gollü geçmesini de beklemiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder