18 Aralık 2016 Pazar

Osmanlı Cimbomu Ağırlıyor.

Bu hafta Osmanlıspor Galatasaray' ı konuk edecek. Soğuk bir havada oynanacak olan karşılaşma için iki takımında rahat olduğunu söyleyemem. Ancak Osmanlıspor üç kulvarda doludizgin giden bir ekip. UEFA Avrupa liginde gruplardan çıkma başarısını gösteren Ankara ekibinde rakip Olympiakos oldu. Ayrıca Türkiye Kupasında 2 de 2 yaparak iyi bir ivme kazandılar. Mustafa hocanın takıma kazandırdıkları gerçekten çok belli. Riekerink Galatasaray ile aynı şekilde başarılı bir sezon geçiriyor. Her ne kadar Galatasaray cephesinde zaman zaman eleştirilse de bana göre iyi gidiyor. Sadece takımın sistemsizliği başına büyük belalar açacak gibi görünüyor. 

osmanlısporOsmanlıspor Karizmatik.. 
Ülkemizi UEFA Avrupa liginde başarılı bir şekilde temsil eden Osmanlıspor için Avrupalı desek doğru olur. Mustafa Hoca hiç bir zaman çok maç yapıyoruz, yerler ıslak, hakem kötü gibi ağlamadan sızlamadan işine bakıyor. Bu şekilde bir teknik adam duruşu Ülkemizde pek beğeni görmez. Çünkü medyatik bir tarz değil. Her maçtan sonra sağa sola saldıran insanlar daha fazla prim yapıyor maalesef.. Gelelim futbol açısından düşündüklerime. Bana göre oynadıkları futbolun karşılığı bu değil. Daha üst sıralarda olmaları gerekir. Çünkü haddini ve gücünü bilen bir futbol anlayışları var. Mustafa hoca önce rakibi tartıyor ve hemen sonra taktik anlayışı belirliyor. Maç içerisinde ki taktik değişimi hızlı ve kusursuz oluyor. 

galatasarayRiekerink Sıkıntılı. 
Galatasaray  için haftalardır aynı eleştiriyi yapıyorum. Taktiksel sıkıntılar son derece fazla. Her an camia radikal bir karara imza atabilir. Dursun Özbek 2017 bizim yılımız olacak dedi ama. Bu o kadar kolay değil. Öncelikle futbol açısından bir çok eksiklikleri mevcut. Cimbomun bu maçı kazanması gerçekten çok zor. 


Bana göre maç için Osmanlıspor daha favori. Ancak maç sonu için düşüncem iki takımın yenişemeyeceği yönünde. Beraberlik benim bu maç için tercihimdir. Aynı zamanda maçta gol konusunda şunu söylemeliyim. Galatasaray ligde 13.sıradaki Alanyaspor' dan sadece 2 gol fazla atabildi. 23 gol atan Cimbom bu konuda sıkıntılı. Osmanlıspor ise 14 maçta sadece 18 gol atabildi. Ben bu maçta gol sıkıntısı olacağını tahmin ediyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder