22 Aralık 2016 Perşembe

Mor Menekseler Napoli Pesinde.

İtalya Serie A da hafta içi maçları oynanıyor. Fiorentina ile Napoli arasında zevkli bir mücadele oynanmasını bekliyorum. Fiorentina ilk 5 içerisinde yer almak istiyor. Ancak ligde 8.sırada bulunuyorlar. Lazio maçında mağlubiyete engel olamadılar. 3 - 1 lik skor ile sahadan puansız ayrıldılar. Genoa maçında da tek golle puansız ayrılmışlardı. İki haftadır kötü gidiyorlar. Evinde namağlup olan Mor Menekşeler için Napoli maçı çok önemli. Tabi ki Napoli için de aynı derecede önemli bir maç diyebilirim. Fiorentina son dönemlerde ki maçlarında çok agresif oynuyor. Özellikle kart görme konusunda ciddi sıkıntılar var. Paulo Souza şu ana kadar ki en üst ligdeki takımını çalıştırıyor. Daha önce Leicester City de City alt ligdeyken görev almıştı. Büyük takımlarla oynadıkları maçlarda son derece iyi bir analist diyebilirim. Her ne kadar ev sahibi takım avantajlı gibi gözükse de ben sıkıntılı bir maç olacağını düşünüyorum. 

italya serie aNapoli İyi Gidiyor. 
Napoli de hedef şampiyonluk derken bir anda tökezlediler. Sonra tekrar toparlandılar. 9 maçlık periyotta sadece lider Juventus' a kaybettiler. Son üç maçlarını kazanırken, aynı zamanda 3 maçta 13 gol atmayı başardılar. Sarri takımı defansif değil hücum olarak oynatmayı başardı. Mertens gol yollarında çok formda. Hamsik zaman zaman devreye giriyor. Callejon ise Real Madird günlerinden daha iyi bir performansta. Raul Albiol da takım içerisinde son derece iyi bir lider. Napoli bana göre rakibine oranla daha iyi bir kaliteye sahip. Ayrıca ligin en çok gol atan ekipleri olduklarını her maçta ispat ediyorlar. Bana göre haftanın en zevkli maçı olmaya aday diyebileceğim mücadelesidir. İtalya liginde bu denli hareketli maçlar bulmak zordur. Bence maçta gol açısından son derece bolluk olacaktır. Maçı kazanan tarafın da konuk ekip Napoli olacağını düşünüyorum. Napoli bu haliyle sürprize mahal vermez diye düşünüyorum. Kaçırmayın derim. İtalya Liginde bu akşam tüm maçlar saat 22:45 te başlayacak. Ayrıca maçı LİGTV ekranlarında izleyebilirsiniz. 

higuainAkşamın diğer maçlarında ise; Cagliari Sassuolo' yu konuk edecek. Pescara Palermo deplasmanında ligde kalma umutlarını yeşertmeye çalışacak. Roma Chievo' yu evinde ne edip edecek ve yenecektir. Sampdoria Udinese'yi konuk edecek ama, çok zor bir maç bekliyor onları. Bana göre Udinese bu deplasmandan galibiyet ile dönmeyi hak edecek oyun oynuyor. Son maçta ise Torino Genoa'yı konuk ediyor. Ben bu maçta Genoa' nın sürprize imza atacağını düşünüyorum. Kesinlikle Torino galibiyetini banko görmediğimi belirtmeliyim. İtalya ligi ile ilgili aktaracaklarım bugünlük bu kadar. Bloguma desteğinizden dolayı teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder