18 Kasım 2016 Cuma

Derbiye Çok Az Kaldı...

derbianaliz ile ilgili görsel sonucu       

Derbi için aslında çok az bir süre kaldı. İlginç bir notu sizlerle paylaşmam gerekiyor. Nedir bu şimdi diyorsunuz.. Hemen söyleyeyim; Sağa sola saldıran yöneticiler sahne almadı. Seyirci spekülasyonu başlamadı. Televizyonlardan atışmalar klişe kaldı. Hiçbir futbolcu atıp tutmadı.. Bizim alıştığımız kavgalar, hakaretler, atışmalar, suçlamalar..v.s. Olmadı. Ne bileyim belkide o yıllardır takip ettiğimiz Premier Lig mücadelesi tadını mı yakalayacağız ne !!

Tabiki memnunum. Ben hep babamla beraber Fenerbahçe Galatasaray derbisini aynı tribünde farklı renklerde izlemek istemişimdir. Arka tarafta oturan Cimbomlu abi çekirdek uzatsın, Fenerli amca su uzatsın. Beşiktaşlı dayı üşüdüğümde çayından bir yudum versin. Trabzonlu dede bordo mavi beresini üşümeyeyim diye bana takdim etsin.. Olacak mı bunlar soruyorum size ? Olmaması için çok neden var. Olması için ise sadece insan olmak yeterli...

Çok mu ağır oldu acaba ? Yok yok olmadı. Üzerindeki formaya tahammül edemeyen fanatiklerin küçücük çocuklara saldırdığı günler yıllar öncesi değil bir kaç ay öncesiydi. Yolda gördükleri genci bıçaklayan grubun esamesi hala silinmedi. Bunları neden anlatıyorum biliyor musunuz ? Çünkü artık insanlar maç izlesin istiyorum.. İnsanlar yöneticilik yapsın istiyorum. İstiyorum da istiyorum...

Belki bu maç diye diye yıllar yılları kovaladı. Yine de pes etmeyelim.. Bu derbide belkide kendine göre bir sistem ve taktik anlayışıyla bizi karşılar. Belkide Futbolcular biraz daha futbol oynar. Yöneticiler sadece iyi olan kazansın der.. Bizde stadda ve Tv de güzel bir maçı izleyerek özlem gideririz. İnşallah buralardayız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder