25 Kasım 2016 Cuma

Galatasaray v Bursaspor Maçı Analizim..

galatasaray bursaspor ile ilgili görsel sonucu

Bu akşam saat :20:00 da Cimbom yara sarma maçına çıkıyor. Fenerbahçe mağlubiyeti Galatasaray camiasında beklenmedik bir etki yaptı. Toparlanmak isteyen Cimbom da aslında Bursa maçı çokta uygun değil. Ters bir futbol anlayışı olan Bursaspor Galatasaray gibi takımlara daha agresif bir oyun ortaya koyabiliyor. Oyun anlayışını oturtamayan bir Galatasaray Bursa maçında da tehlikeli sularda diyebilirim.

Ligde 11 haftada 20 puan toplamaları gayet iyi gibi görünse de Cimbom da performans biraz aşağıda kaldı. Takım içerisindeki dengelerin değiştiğini de düşünürsek Galatasaray için bu maç çok zor geçeceğe benziyor. Yaklaşık 4 yıldır Bursaspor karşısında mağlup olmayan Galatasaray için bu seride bozulabilir. Bursa çıkışı bu maç olarak görüyor. 5 maçtır kaybetmeyen Bursaspor Hamza hoca ile iyi işler ortaya koydu. Bursaspor için en büyük sıkıntı gol yolları. Bu sezon gol sıkıntısı daha tehlikeli noktalara geldi. 11 maçta atılan 13 gol bunun en büyük göstergesidir.

Bursaspor Galatasaray' ın hemen üstünde yer alıyor. Ancak aralarında sadece 1 puanlık bir fark bulunuyor. Oyun anlayışları ve kadroları göz önüne alınırsa Cimbom bir adım önde gözüküyor. Ancak benim tahminim Bursaspor bu maçtan en az 1 puan çıkarır. Hamza hocanın Galatasaray maçında daha farklı bir havada sahaya çıkacağını düşünüyorum. Daha açıkcası Galatasaray bu çalkantılı süreçte Bursaspor maçında organize olamaz diye düşünüyorum. Battala ve Del Valle kadroda olduğu takdirde Galatasaray maçında Bursa çok etkili olur.

Son olarak Galatasaray puan kaybeder düşüncesindeyim. Bursaspor Hamza hoca ile bu maçı bekliyor. O maç bu maç diyorum. Riekerink için ise bardağın taşacağı son damla muhtemelen Bursaspor damlası olacak. Futbol anlamında ve de güncel haberler anlamında maç hakkındaki düşüncelerimi sizlerle paylaştım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder