6 Aralık 2016 Salı

Benfica Napoli' den iyi.

benfica napoliBenfica Şampiyonlar liginde B grubunda temsilcimiz Beşiktaş ile aynı grupta yer alıyor. Beşiktaş ile Dinamo Kiev arasındaki maç ile ilgili analizimi sağ tarafta bulunan Şampiyonlar ligi Forza adlı yazımda bulabilirsiniz. Ancak bizi yakından ilgilendiren bu maçı da atlamadan geçmeyelim istedim.

Napoli UEFA Hesabı Yapmalı.. 
Beşiktaş ile aynı grupta yer alan iki takımın mücadelesinde ev sahibi Benfica bana göre daha şanslı. Napoli oynadığı futbolla her ne kadar iyi yerlerde olsa da benim için istikrarsız bir oyun şablonuna sahip. Klasik İtalyan takımı formatını hiç bırakmadılar. İtalya 90 dönemindeki İtalyan ekolü tekrar bu yıllarda hortladı. Geçen hafta Inter' i 3-0 yenen Napoli her açıdan galibiyete yakın taraf olarak görülebilir. Benim düşüncem Napoli beraberlikle dahi tur atlayacaksa neden riskli bir oyun oynasın. Beşiktaş maçından gelen sonuç ne olursa olsun Napoli yenilmezse tur atlıyor.


benfica napoliBenfica sadece galibiyete odaklı olmak zorunda. Çünkü Beşiktaş maçında alınan sonuç onları etkiliyor. Portekiz ekibinde öncelik kazanmak. Maritimo deplasmanından eli boş dönen takımda bana göre Napoli maçından başka bir düşünce yok. Yaptığım çalışmanın ve yorumun neticesinde Benfica bu maçı kazanır diyorum. Temsilcimizin tur atlaması bu maçtan daha önemli. Eğer maç ile ilgili bir tahmin ve veri istiyorsanız Benfica galibiyetinden başka bir seçenek bana yakın gelmiyor.
Benfica kadrosu Napoli' yi yenecek güce fazlasıyla sahip.. Maç saat 22:45' te ve Tivibu spor 3 kanalından canlı olarak verilecek. Temsilcimizin maç saati de aynı. TRT1 ekranlarında Beşiktaş maçını izleyebilirsiniz. Guades ve Mştroglou takımın belkide beyni. Bu iki oyuncunun Benfica da sahada olması takımın her zaman 1 gol önde başlaması anlamına gelmektedir. Benfica galibiyetini beklediğimi sizlere söylemeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder