4 Aralık 2016 Pazar

Everton Mourinho' ya şans tanımaz..

Everton v Manchester UnitedPremier Ligde Chelsea City' yi yendi. Everton ile Manchester United karşı karşıya gelecek. İstatistikler United lehine. Ancak ben kesinlikle bu şekilde düşünmüyorum. United hala istenilen oyunu ortaya koyamıyor. Bunun yanında Ronald Koeman 90'lı yılların efsanesi iyi bir teknik adam olma yolunda. Hollandalı teknik direktör oyunculuğu döneminde son derece kaliteli bir futbolcuydu. Teknik adamlık konusunda bazı maçları mirengi almazsak son derece farklı bir mantalitesi var. Holandalı efsane Benfica, Ajax, Feyenoord, Southampton, PSV, Alkmaar gibi dev kulüpleri çalıştırdı. Valencia ile de kısa bir dönem çalışan başarılı antrenör bu sezon Premier Ligde de başarılı. Everton Manchester United'ın hemen ardında 1 puan ile 8.sırada bulunuyor. Ligde evinde namağlup olan Everton bana göre United karşısında da yenilmez. Müthiş bir maç olacağını düşünüyorum.

Gelelim United Dalgasına.. 

Manchester United o kadar dalgalı bir form grafiğine sahip ki her an her sonucu alabilecek kapasitedeler. Mourinho Pogba, İbrahimoviç derken takımı iyice yıldızlaştırdı. Ancak bunun bazı takımlara ters etki yapacağını da hesaba katmalıydı. Son 7 maçında sadece 1 galibiyet alan Mourinho için tehlike çanları çalmaya devam ediyor. Şampiyonlar liginde Fenerbahçe' nin hemen ardında 2.sıradalar. Tur atlamaya çok yakınlar. Kupada West Ham karşısında rahat kazanacaklarını söylemiştim. Zaten Kupada aldıkları galibiyet ile biraz daha derli toplu olmalarını bekliyorum. 

Klasik bir tahminde bulunmama gerek yok. Ancak Everton bu hafta United karşısında set olma adına elinden geleni yapacaktır. Bu sezonun en ilginç maçlarından biri olduğunu düşündüğüm Everton United maçında heyecanın en üst seviyede olacağını tahmin ediyorum. Kasımpaşa Galatasaray maçı ile aynı saatte yani saat 19:00 da başlayacak karşılaşma izlenmeye değer. Yine her iki maçta Ligtv ekranlarından sizlerle buluşacak. Premier Lig heyecanını yaşamak istiyorsanız City Chelsea maçından sonraki favori maçı Everton United maçı olarak görüyorum. Mourinho yine üzüleceğe benziyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder