12 Aralık 2016 Pazartesi

Fenerbahce icin sert mac..

Fenerbahçe UEFA Avrupa liginde gruptan lider çıktı. Ve de haklı gururunu Beşiktaş ve Osmanlıspor gibi yaşıyor. Bizi gururlandıran ekiplerimize teşekkürler. Fenerbahçe oynadığı futbolun biraz altında sonuçlar alıyor. Çünkü bu kadar hücuma dayalı futbolun neticesi daha farklı galibiyetler olarak karşımıza çıkmalı. 25 puan toplayan sarı kanarya ligde 4.sırada. Bu maçı kazansa da sıralama değişmeyecek. Ancak Antalyaspor için alınacak 3 puan son derece önemli ve de sıralamada etki edecek. Alacakları galibiyet ile 12.sıradan 19.sıraya kadar yükselebilecekler. 

fenerbahçe
Fenerbahçe Antalya da 4 gol yemişti. 
Geçen sezon Antalya 4-2 kazanmıştı. Ancak bu sezon işler biraz daha değişti. Fenerbahçe daha formda ve de daha iyi oynuyor. Advocaat taktik konusunda iyi bir grafik yakaladı. Bursaspor ve Başakşehir mağlubiyetleri dışında içeride dışarıda mağlup olmadılar. Tabiki Türkiye kupasındaki Gençlerbirliği maçını saymazsak. Ben Fenerbahçe' nin artık sistemi oturttuğunu düşünüyorum. Avrupa maçlarının Advocaat şçin çok iyi bir ivme kazandırdığını düşünüyorum. Takımın maksimum performansa ulaşmasında UEFA maçlarının olumlu etkisi oldu. Sistem konusunda maç maç giden bir teknik adam var. Aslında uygulamasının doğru olduğunu düşünüyorum. Sadece oyuncu grubu sistem karmaşası yaşayabilir. 

antalyaspor

Antalyaspor Rıza' ya razı..  
Morais gittikten sonra Rıza hoca geldi. Geldiğinden bu yana sadece Beşiktaş karşısında kaybettiler. Bu son derece önemli bir başarı. 4 maç üst üste kazandılar. Oynadıkları son maçta da Başakşehir karşısında deplasmanda berabere kaldılar. Bu başarıda Rıza hocanın etkisi çok fazla. Takımda yeniden bir hava yakalandı. Fenerbahçe karşısında çok farklı bir motivasyonla sahada olacaklar. Antalyaspor evinde sadece Konyaspor karşısında kaybetti. Etoo faktörü Antalyaspor için son derece önemli. Bu maç onlar açısından da son derece önemli. 

Maç tahminim;  
Ben Fenerbahçe ile Antalyaspor arasında oynanacak olan karşılaşma da öncelikle gol konusunda sıkıntı yaşanmayacağını düşünüyorum. 3 gol barajı rahat aşılır görüşündeyim. Bununla beraber Antalyaspor formunu yabana atmıyorum. Ancak sürprize imza atacak kadar da etkili olduklarını düşünmüyorum. Fenerbahçe galibiyeti ile gollü bir maç tahmininde bulunuyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder