10 Aralık 2016 Cumartesi

Besiktas icin yeni bir baslangic

Kartal Dinamo Kiev maçından sonraki ilk maçına çıkıyor. O tramvayı atlatmak gerçekten çok zor. Ancak ligde istedikleri yere gelmek istiyorlarsa mutlaka kendilerine gelmeleri gerekiyor. Beşiktaş liderlik şansını kaçırdı. Bu hafta Başakşehir puan kaybedip Beşiktaş ise galip gelirse ancak o zaman liderlik koltuğunda değişim olabilir. Bursa karşısında kazanmakta o kadar kolay değil. Hamza hocanın takımını iyi oynattığını söylemeliyim. Bu sezon ligde 5.sıradalar ancak oynadıkları futbolun karşılığı kesinlikle bu değil..

beşiktaşKartal için zor maç..
Beşiktaş Bursaspor maçları her zaman zor olmuştur. Kartalın büyük üstünlüğü olmasına rağmen maçların son dakikalarda koptuğu da göz ardı edilmemeli. Başakşehir ile mağlubiyeti olmayan iki takım olarak iyi bir form yakaladılar. Ancak Beşiktaş'ın son dönemlerde formunda ve kondisyonunda düşüş var. En azından ben bu  şekilde görüyorum. Son maçta Fenerbahçe ile golsüz berabere kaldılar. Ondan önce Başakşehir ile karşılıklı gollerle berabere kaldılar. Adanaspor' u ise 2-1 yenebildiler. Trabzon karşısında ise 2-2 kazandılar. Gençlerbirliği ile 1-1 berabere kaldılar. Bu arada son maçta Dinamo Kiev karşısında 6-0 gibi ağır bir mağlubiyet yaşadılar. Şenol hocanın takımı hazırlaması gerçekten çok zor.

bursasporBursaspor Hamza hoca ile iyi gidiyor.  
Hamza Hoca ile Bursaspor 3 kez mağlup oldu. Başakşehir, Galatasaray ve Gaziantepspor. Bu arada Fenerbahçe' yi Kadıköyde yenme başarısı gösterdiler. Son olarak Çaykur Rizespor maçını kazandılar. O maçta sıkıntılı bir son 10 dakika geçirdiler. Bu konuda önlem aldıklarını düşünüyorum. Ben Bursaspor takımın oyun stratejisini sahaya iyi bir şekilde yansıttığını düşünüyorum. Hamza hoca ile bu sezonda iyi işler yapacaklar.

Maçın Tahmini..
Maç için yaptığım analizin sonucunda şunu söylemeliyim. Ben Bursaspor'un bu zorlu maçtan puan alacağını düşünüyorum. Beşiktaş' ın moralinin bozuk olması onları daha agresif ve sonuca hızlıca ulaşmaya iteceğini düşünüyorum. Bursa gibi bir takıma bu şekilde oynarsanız da bir anda geriye düşebilirsiniz. Ben Bursaspor' un puan alacağını ve de maçtan fazla gol çıkmayacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder