4 Aralık 2016 Pazar

Süper Ligde haftanın Kapanışı..

13.hafta tamamlanırken Süper Ligde Lider Medipol Başakşehir zirveyi bırakmadı. Takipçisi Beşiktaş ise 2 puan arkasında bulunuyor. Derbide herkes 1'er puan aldı. Haftanın kapanışında ise Pazartesi akşamı iki maç var. İki maçta saat 20:00 da başlayacak. Bursaspor Çaykur Rizespor'u ağırlayacak. Hamza hoca Hikmet hoca ile taktik savaşı verecek. Hikmet hoca 5-1' lik Fenerbahçe mağlubiyetinden sonra birde Kweuke' nin yaşadığı acı olaylar nedeniyle sıkıntılı. Takımdaki motivasyon kaybı ve de eksiklikler çok büyük bir soru işareti. Özellikle Kweuke' nin yokluğunda, Jakob' un yokluğunda Rize' nin işi çok zor.

bursasporBursaspor 3 haftadır kazanamıyor.. 
Hamza hocanın öğrencileri 3 haftadır 3 puana hasret. Ayrıca oyun olarakta büyük sıkıntı yaşıyorlar. Rize maçından sonra da Beşiktaş maçları olacak. Bursaspor baskılı ve hücum olarak daha etkili olacaktır. Aksi takdirde Rizespor hata affetmez. Bursaspor için bu maçı kazanmaktan başka çare görmüyorum. Bana göre Bursaspor maçta 3 puanı alır.

rizesporÇaykur Rizespor çöküşte.. 
Çaykur Rizespor son haftalarda ciddi anlamda düşüşe geçti. Hatta çöküşte desem abartmış olmam. Sezon başından bu yana sadece Akhisar ve Gençlerbirliği' nden 3 puan alan Karadeniz ekibinde bu maçta pek ışık vermiyor. 4 maçtır kazanamayan Rize de özellikle Kweuke' nin  olmayışı hücum varyasyonlarını olumsuz olarak etkileyecektir. Kweuke yaşadığı acı nedeniyle izinli.. Hikmet hoca ve Takım son derece moralsiz. Rizespor puan alacak durumda değil diye düşünüyorum.

kayserisporKayserispor için uzatmalar.. 
Kayserispor sıkıntılardan kurtulamadı. Bir türlü maçların sonunu getiremiyorlar. Hakan Kutlu ile direnişe devam eden Kayserispor' da 4 haftadır 3 puan yok. Alanya maçındaki 3-0 lık mağlubiyet gelinen noktayı da gözler önüne seriyor. Ben Kayserispor' un bu haliyle, Trabzonspor' un kötü futboluna rağmen maçtan puan alacağını düşünmüyorum.

trabzonsporErsun Hoca için son bilet..  
Ersun hocanın bu maçta mağlup olması bardağı taşırır. Trabzonspor için bu maçtan tek sonuç çıkmalı o da galibiyet. Aksi takdirde Trabzonspor için sabır mabır kalmadı. Oyun anlayışının olmadığı, taktik anlayışın henüz futbolcular tarafından anlaşılmadığı, kalitesinin parça parça olduğu, düşme hattına girmek üzere olan Trabzonspor için tek çıkış, hatta otobandan önceki son çıkış Kayseri maçıdır. Bunu tüm inancımla söylüyorum. Ersun hocanın bunu farkına varacağını düşünüyorum. Bu nedenle de Ersun hocanın tüm hücum silahlarıyla saldırıp maçı koparacağını düşünüyorum. Trabzonspor bu sefer hata yapmaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder