7 Aralık 2016 Çarşamba

Fenerbahce Umudumuz..

feyenoord fenerbahçeUEFA Avrupa ligindeki temsilcimiz Fenerbahçe Hollanda ekibi Feyenoord ile karşılaşacak. Gruptan çıkması için bir çok alternatifi olan Sarı kanaryanın Avrupa kupalarındaki başarısı devam ediyor. Öncelikle ekibimizin gruptaki durumunu ve olası ihtimalleri sizlerle beraber analiz edelim. Temsilcimiz Avrupa Liginde A grubunda yer alıyor. Ayrıca grupta büyük bir başarıya imza atan ekibimiz liderlik koltuğunda bulunuyor. Son maçlar öncesi temsilcimiz  puan ile zirvede. İkinci sırada Mourinho' nun ekibi Manchester United bulunuyor. İngiliz ekip 9 puanla ikinci sırada. Hollanda ekibi Feyenoord ise 7 puan toplayarak 3.sırada yer alıyor. Ukrayna ekibi Zorya ise 2 puan ile son sırada. Grupta durum bu şekilde. 

Fenerbahçe nasıl uçar.. 
Sarı kanarya Hollanda da ki maçta Feyenoord karşısında kazanırsa gruptaki diğer sonuçları dikkate almayacak. Gruptan lider olarak çıkmayı garantileyecek. Maçta beraberlik olması durumunda ise ekibimiz yine direkt olarak gruptan çıkacak. Bu iki sonucun haricinde ekibimiz mağlup olursa mağlup olduğu skor çok önemli. Evinde rakibini tek golle yenen temsilcimiz deplasmanda aynı skor ile mağlup olursa ikili averaj yer,ne genel averaja bakılacak. Genel averajda ise ekibimiz önde. Yani temsilcimiz ikili averajda geriye düşerse ancak Feyenoord' un ardına düşer. Bu nedenle temsilcimizin United maçından gelen skorla da tur atlayacağını hatırlatmak isterim. Advocaat bu maçta tüm gücünü kullanmalı. Aksi takdirde işi şansa bırakmamalı. 

Kuyt Feyenoord forması ile eski takımına karşı oynayacak. Onun içinde özel bir maç olacak. Hollandalı teknik adamın ilk maçtaki varyasyonlarını geliştirerek bu maçta uygulayacağını düşünüyorum. Özellikle ligdeki sıkıntılı oyundan uzaklaşmaları beni bu maçta daha ümitli tutuyor. Feyenoord Rotterdam maçında tam 6 gol attı. Ligdeki bu farklı skor Fenerbahçe maçı içinde onları morallendirdi. Fenerbahçe ise derbide Beşiktaş karşısında golsüz beraberlikle yetinmek zorunda kaldı. Maçtan temsilcimizin galip gelmesini istiyoruz. Ancak Advocaat bana göre defansif bir taktik anlayışına sahip olacak. Kontra atak futbol ile sahaya çıkmasını bekliyorum. Buradan şu sonucu çıkarıyorum. Ben ekibimizin üst tura çıkacağını ancak Feyenoord' u yenemeyeceğini düşünüyorum. Beşiktaş karşısındaki tutuk futbol Hollanda temsilcisiyle oynayacakları maçta da sürer diye düşünüyorum. Ben ilk 11' ler açıklandığında takımın oyun sistemine yönelik bir analiz yapmayı düşünüyorum. Yazılarımı takip etmenizden memnun olduğumu belirtmeliyim. Ayrıca unutmadan maç saat 21:00 da ve TRT1 ve Tivibu kanalında canlı olarak yayınlanacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder