11 Aralık 2016 Pazar

inter zorda..

interİtalya liginde kötü günleri geride bırakamayan inter geçen hafa Napoli karşısında 3-0 mağlup olmaktan kurtulamadı. Ligde 21 puan ile 10.sırada bulunuyorlar. Ancak bu hafta Genoa maçı onlar için daha da zor bir dönemi başlatabilir. De Boer ile başlayan Inter' in başında şimdi ise Stefano Pioli var. Sadece İtalya kariyeri bulunan Pioli için Inter seçimi belki bir şans. Ancak takımın sıkıntıları kısa sürede çözüleceğe benzemiyor. Fatih Terim isminin dahi geçtiği Inter' de ağırlıklı olarak Diego Simeone adı çok ağır basıyor. Takımda teknik patron konusunda henüz netlik yok. 

Genoa Inter' in hemen ardında 20 puan ile takipte. Genoa da deplasman fobisi var. Bu hafta Inter deplasmanında puan hesabı yapacaklar. Inter bu durumdayken kazanılabilecek bir maç diyebilirim. Genoa için bana göre tek handikap gol yollarındaki eksiklikler. Bu nedenle Genoa takımın galibiyet konusunda biraz zayıf kaldığını söylemeliyim. İtalya liginde Genoa evinde hiç maç kaybetmedi. Ancak deplasman konusunda büyük sıkıntı yaşıyorlar. Bu arada Inter içeride sadece Cagliari karşısında sahadan mağlup ayrıldı. Yine de Inter oyunu bana hiç umut vermiyor. 

Inter güven vermiyor.  
Maç için şu şekilde bir yorum yapıyorum. Inter evinde de oynasa yeni teknik adamları ile henüz tam anlamıyla uyum sağlayamazlar. Bana güven vermiyor. Inter galibiyetini otoriteler gibi banko göremiyorum. Ben bu maçta 3 gol sayısının geçilemeyeceğini düşünüyorum. Genoa deplasmanda kötü oynuyor. Ancak onlarda katı defans yaparak buradan puan çıkarmaya çalışacaklar. Kötü oynayan bir Inter' den alınacak 1 puan onlar için çok iyi sonuç anlamına geliyor. Genoa lig ortalamasının bir hayli altında gol yeme ortalamasına sahip. Atma konusunda da sıkıntıları yüksek. Öncelikle az gollü bir maç beklerken, ilk yarı maçın beraberlikle sonuçlanması da yüksek bir ihtimal. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder