3 Aralık 2016 Cumartesi

Derbiler Hep Beraber..

fenerbahçe beşiktaş ile ilgili görsel sonucuFenerbahçe ve Beşiktaş arasındaki derbi maçı golsüz beraberlikle sona erdi. Bu beraberliğin öncesinde iki takımında istekli ve arzulu olduğunu söylemeliyim. Oynanan futbol zevksiz, tatsız, tuzsuz olsa da derbi anlamında fena da bir maç olmadı. Şenol hocanın daha çok geriye yaslanan bir takım sahaya süreceğini zaten düşünmüştüm. Ancak Fenerbahçe bu kadar kontrolsüz uzun toplarla oynar diye düşünmemiştim. Kondisyon eksikliğinin son derece ortada olduğu bir Fenerbahçe sahadaydı. Eğer Beşiktaş beraberlik için gelmemiş olsaydı bu maçı kazanabilirdi. Bu şans her zaman insanın ayağına gelmez. Lens ile başlamayan Fenerbahçe ile, Cenk ile yetinen bir Beşiktaş gerçekten oyun anlamında sıkıntılar yaşadı. 

Advocaat' ın ilginç taktiği.. 

Hollandalı çalıştırıcı sanki amatör kümede oynayan bir takımın taktiğini sahaya yansıttı. Uzun toplarla gole gitmek gerçekten de kondisyon eksiği olan bir takımın taktiğidir. Bu nedenle yaptığı yanlışı anlaması gerekirdi. Hele hele Volkan ve Lens gibi topu taşıyabilen oyuncular girdikten sonra yine organize bir oyun ortaya koyamamaları da gerçekten Fenerbahçe' nin taktik anlayışındaki çarpıklıkların bir göstergesi niteliğinde. Maç öncesi Fenerbahçe yıldızları ile sonuca gitmeye çalışacak ve Beşiktaş takım oyununu oynamaya çalışacak demiştim. Dediğim gibi olduğunu düşünüyorum. Fenerbahçe şişirilen toplarla skor elde etmeye çalıştı ancak olmadı. Antalyaspor maçında Fenerbahçe için tehlike çanlarını duyabiliyorum. Söylemesi benden duyması Advocaat'tan.. 

Şenol Hoca Neden Ürkek !! 

Kartal maç başlamadan önce 1 puana razıydı. Ancak ilk yarı bittiğinde 3 puan neden olmasın demeliydi. Ancak demedi. Şenol hoca böyle bir takımla neden çift forvet oynamadın ? Fenerbahçe' yi yenmek istememeni anlıyorum. Buradan 1 puan alayım Başakşehir de kazanamadı nasıl olsa Fener bana yetişmesin, ben gerisini hallederim dedin. Ancak bu şans sana her zaman gelmez. Bunu eğer ilk yarı anlamış olsaydın kesinlikle şu anda yıllardır yenemediğin Fenerbahçe' yi yenen ve tabuları yıkan bir teknik adam olarak tarihe geçecektin. Her neyse olmadı Şenol hoca bu ürkeklik seni ancak mağlubiyetten kurtardı. Belki de sezon sonu bu 2 puanı ararsın diye düşünüyorum. Beşiktaş için bir çok seçenek mevcuttu. Her zaman iyi taktisyen olduğunu düşündüğüm Şenol hoca bu şansı iyi kullanamadı. 

Derbide kazananlar arasında dostluk vardı. Taraftar vardı. Hakem de vardı. Hüseyin Göçek bariz olarak, Van Persie ve Tosic' in kartlarını atladı. Bunların haricinde direkt etki edecek pozisyonlarda iyi yönetti. Artık Cüneyt Çakır sonrası bir derbici daha çıktı. Ben bu derbinin gerilim yönünden de gayet makul seviyelerde olduğunu düşünüyorum. Kazanan Türk futbolu diyebilirim. Maçın öncesi ve ardından yöneticilerin seviyeyi düşürmemelerini de takdir ediyorum. Bu şekilde olursa her takım taraftarı takımını her stadda destekler diye düşünüyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder