5 Aralık 2016 Pazartesi

Surprizciler Buraya..

şampiyonlar ligiŞampiyonlar liginde son hafta maçları bu akşam oynanacak. Bu maçlar ile ilgili takımların son durumunu, şu anki sıkıntıları, kadrodaki oyuncuların eksikliği gibi konularda analiz yaptım. Bir nevi derbianaliz yaptım diyeyim. Bu akşam oynanacak maçlarda grup aşamalarından tur atlayacak takımlar belli olacak. Bunun yanında gruplarda 3.sırayı alan takımlar UEFA Avrupa liginde yoluna devam edecek.

İşte bu akşamın mağlubiyet adayları.. 
Akşamın mağlup olması muhtemel ekiplerini sizlere aktarmaya çalışacağım. A grubunda Basel ve Razgard bana göre bu akşamın galibiyete hatta puana uzak takımları. İki takımın tek şansı Avrupa ligine gitmek. İki takımın mağlubiyetinde Razgard Avrupa ligine devam edecek. B grubunda ise Napoli Benfica karşısında galip gelecek güce sahip değil diye düşünüyorum. C grubunda tahminim Mönchengladbach ve Celtic eli boş döner. D grubunu tehlikeli görüyorum, maçların ikisi de berabere bitebilir bu nedenle tahmin yapmaktan sakınıyorum. E grubunda Monaco mağlubiyeti tadar. F grubunda da sıkıntılı bir durum görüyorum. Legia mağlup olur diyemem. G grubunda Brugge için pek şans görmüyorum. Evinde oynayacak olmaları tahminimi etkilemez. H grubunda Zagreb Juventus karşısında tutunamaz diye düşünüyorum.

Bu hafta Şampiyonlar ligi grup maçlarında sona geliyoruz. Bu nedenle bu şekilde bir yazı yazmayı uygun gördüm. Sizlere daha çok yardımcı olacağını temenni ediyorum. Beşiktaş maçının son derece önemli olduğunu da unutmayalım. Birazdan size dev maçların, derbi maçların analizlerini de sunmaya gayret edeceğim. Şampiyonlar liginde birbirinden güzel maçlar bizleri bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder